tirsdag 5. oktober 2010

Metal Gear Solid boks!

En oppgave vi har holdt på med lenge er boksoppgaven. 
oppgaven var enkel, vi skulle lage en boks som vi fikk en mal til. Vi brukte en kraftig papp og skar ut alle delene til boksen. så var det bare og tape de sammen og som jeg gjorde, mal den helt hvit. så skulle vi designe boksen ved og bruke decoupage. 

            





Her så du  da en god del bilder av boksen min.
På lokket har jeg logoen til Metal Gear Solid og på den ene siden har jeg et 8-bits bilde av zelda som løfter opp et triforce som er festet til lokket. På den andre siden har jeg navnet mitt skrevet med fonten til sony's Playstation 2. For de som ikke klarer og lese det så står det "Roar Nubbjizz" som kommer fra NerdAlert!
inne i boksen så står navnet mitt igjen med en origami fugel atme. Under navnet har jeg et stort workart bilde av Solid Snake dekket med silkepapir for og svekke det organiske mønsteret.

2 kommentarer:

  1. Flott!! Mange gode og forklarende bilder:)

    SvarSlett
  2. Tusen takk (:
    husket plutselig når jeg la meg at jeg skulle egentlig skrive om egypt prosjekte, men det for komme siden engang!

    SvarSlett